غذا ساز چی بخرم؟ [معرفی ۲۰ مدل پرفروش و باکیفیت ۲۰۲۲]

امروزه لوازم آشپزخانه روز به روز مدرن‌تر و پیشرفته‌تر می‌شوند، این موضوع کمک می‌کند در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنید. دیگر کمتر خانمی پیدا می‌شود که تنها کار او خانه داری باشد، از این حیث اغلب بانوان خارج از خانه نیز مشغول کار یا تحصیل هستند بنابراین استفاده از وسایلی چون بهترین غذا ساز می‌تواند در پخت غذا به شما کمک کند و باعث شود در سریع‌ترین زمان ممکن هر غذایی که بخواهید را آماده کنید. همراه سایت تپ سنج باشید تا لیستی از بهترین محصولات موجود در این زمینه را خدمتتان معرفی کنیم.

سؤالی که اغلب کاربران از ما می‌پرسند این است؛ غذا ساز چی بخرم؟ در این مطلب به طور کامل به این سؤال پاسخ می‌دهیم و در انتها لیستی از بهترین و باکیفیت‌ترین غذا ساز‌های موجود در بازار را خدمتتان معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید تمام مارک‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید جزء محصولاتی با بالاترین امتیاز بین خریداران است و از لحاظ قدرت و کیفیت جزء برترین‌ها می‌باشند.

غذا ساز چیست؟

غذا ساز وسیله‌ای تک کاره یا چند کاره است که به فرآیند آماده‌سازی غذا سرعت می‌دهد. این وسیله می‌تواند کار‌هایی چون خرد کردن، کوبیدن، هم زدن و مخلوط کردن غذا را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد. آنچه باعث کارایی بیشتر محصول می‌شود امکاناتی است که دستگاه خریداری شده در اختیار شما قرار می‌دهد. به طور مثال مدل‌های ۳۶کاره تقریباً هرآنچه برای پخت و پز به آن نیاز دارید را انجام می‌دهد و بسیار در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند. شاید بگویید خرید یک غذا ساز چندکاره چگونه می‌تواند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند مگر قیمت تک کار بیشتر است؟ خیر تصور کنید یک خرد کن برقی جدا‌گانه خریداری کنید و سپس برای هم زدن محتویات غذا یک مخلوط کن خریداری کنید حالا اگر مبالغی که برای خرید این دو پرداخت کرده‌اید را باهم جمع کنید، می‌بینید که با پرداخت مبلغی به مراتب مقرون به صرفه‌تر می‌توانستید یک غذا ساز ۳۶کاره خریداری کنید. همچین اگر فضای آشپزخانه‌ی شما کوچک است خرید یک وسیله‌ی هم کاره می‌تواند فضای کمتری را اشغال کند.

برسی موارد ظاهری

در ادامه‌ی مطلب غذا ساز چی بخرم؟ قصد داریم مواردی چون اندازه، جنس، پایه، طول سیم و… را مورد برسی و ارزیابی قرار دهیم. توجه به نکاتی که در ادامه خدمتتان عرض می‌کنیم موجب می‌شود خریدی به مراتب بهتر و مقرون به صرفه‌تری را تجربه کنید.

اندازه غذا ساز: ابعاد محصولات موجود در بازار چیزی حدود ۳۷۵ × ۲۲۰ × ۲۶۰ سانتی‌متر است. در صورتی که فضای آشپزخانه‌ی شما کوچک است مدل‌های جم جور‌تری نیز وجود دارند که می‌توانید سراغ آن‌ها بروید. به طور مثال مدل GHB ۸۰۰ می‌گل ابعاد کوچکی دارد و برای آشپزخانه ها‌ی کوچک بسیار مناسب است. در ادامه این مدل را به طور کامل برسی خواهیم کرد.

جنس غذا ساز: پر کاربرد‌ترین جنسی که برای بدنه محصولات استفاده می‌شود پلاستیک و استیل است. هر دو جنس ذکر شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در صورتی که قیمت محصول برایتان مهم نیست مدل‌هایی که از بدنه‌ی استیل ساخته شده‌اند از دوام بیشتری برخوردار هستند. استیل در برابر رطوبت مقاوم بوده و به هیچ عنوان زنگ نمی‌زند.

پایه: برخی از بهترین غذا ساز‌ها دارای پایه ضد لغزش می‌باشند. این ویژگی وقتی کاربرد دارد که غذا ساز را روی سطوح لغزنده‌ای چون اوپن یا سرامیک قرار می‌دهید. پایه‌های ضد لغزش مانند چسب به روی سطح می‌چسبند و هنگام کار کردن دستگاه یا همچنین بخورد دست به آسانی زمین نمی‌فتد. این ویژگی می‌تواند باعث طول عمر و سلامت بدنه‌ی دستگاه شود.

طول سیم: همیشه دسترسی به پریز برق در همه جای خانه آسان نیست. اگر نمی‌خواهید هنگام کار با غذا ساز سراغ سراهی یا محافظ برق بروید پیشنهاد می‌کنیم حتماً به طول سیم دستگاه توجه کنید. برخی مدل‌ها دارای سیم ۱. ۵متری می‌باشند و دسترسی به هر پیریز با هر فاصله‌ای را آسان می‌کند.

جنس ظرف: یکی از مهم‌ترین موارد ظاهری غذا ساز جنس ظرف آن است. مدل‌های شیشه‌ای و پلاستیکی جزء رایج‌ترین‌ها می‌باشند. چندان تفاوتی نمی‌کند مدل شیشه‌ای بخرید یا پلاستیکی آنچه مهم است خرید غذا‌سازی است که در صورت هرگونه آسیب (ترک، شکستگی) ظرف نمونه‌ی مشابه آن پیدا شود. برخی مدل‌های متفرقه و چینی متأسفانه دارای لوازم جانبی زیادی در ایران نمی‌باشند و در صورت هرگونه آسیب، پیدا کردن نمونه‌ی مشابه آن تقریباً غیرممکن است.

برسی موارد فنی

در پاسخ به سؤال غذا ساز چی بخرم؟ می‌توان گفت توجه به موارد فنی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. آنچه باعث سرعت بخشیدن و هم چنین لذت بردن از غذا ساز می‌شود توجه به نکات فنی چون؛ قدرت موتور، تنظیم سرعت و توان مصرفی دستگاه است. در ادامه این سه را به اختصار توضیح خواهیم داد.

قدرت موتور: هر برند صاحب تکنولوژی خاصی در طراحی و ساخت موتور غذا ساز است. بدون شک محصولات بوش بالاترین قدرت موتور را دارند و همین موضوع استفاده از لوازم برقی این برند را بسیار لذت بخش و محبوب کرده است. در صورتی که می‌خواهید کیفیت ساخت غذا بالاتر برود حتماً به تکنولوژی به کار رفته در موتور دستگاه توجه کنید. در صورتی که با موارد فنی آشنایی ندارید از فروشنده یا یک متخصص بخواهید شما را به طور کامل با زیر و بم موتور دستگاه آشنا کند. توجه داشته باشید به هیچ عنوان سراغ مدل‌هایی که فاقد گارانتی هستند نروید زیرا در صورت هرگونه آسیب به موتور استفاده از غذا ساز دیگر مقدور نخواهد بود و اگر کالای خریداری شده فاقد خدمات پس از فروش و گارانتی باشد، ضرر مالی سنگینی خواهید کرد.

تنظیم سرعت: از دیگر ویژگی‌هایی که تنها در بهترین غذا ساز‌ها مشاهده می‌شود، قابلیت تنظیم سرعت است. این ویژگی کمک می‌کند زمان را به خوبی مدیریت کنید و همچنین باتوجه به غذایی که قصد درست کردن آن را دارید سرعت مخلوط کردن و همچنین برش را به‌ایده‌آل‌ترین شکل ممکن تنظیم کنید. در صورتی که احساس می‌کنید این ویژگی برای شما کاربرد ندارد می‌توانید سراغ مدل‌هایی ارزان قیمت‌تری چون سایا بروید.

توان مصرفی: هرچه قدرت موتور بیشتر باشد توان مصرفی دستگاه نیز بیشتر می‌شود. گرچه توان مصرفی دلیلی بر باکیفیت بودن موتور دستگاه نمی‌شود اما محصولاتی که توان بالایی دارند معمولاً سرعت بیشتری دارند. در واقع موتوری باکیفیت است که علیرغم سرعت بالایی که دارد مصرف آن نیز بهینه باشد. این موضوع کاملاً در محصولات بوش و فیلیپس دیده می‌شود.

سهولت شستشو

پیشنهاد می‌کنیم غذا‌سازی بخرید که قطعات آن قابل جدا شدن باشند تا هنگام شستشو دچار مشکل نشوید. همچنین برخی مدل‌ها قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را ندارند. برای اطلاع از طریقه‌ی شستن غذا ساز حتماً به مشخصات و همچنین دفترچه‌ی محصول نگاهی بیندازید تا محصول خریداری شده دچار آسیب نشود. قابل ذکر است در صورتی که تیغه‌ی محصول استیل باشد شستن آن با ماشین ظرفشویی بلامانع است.

قیمت غذا ساز

قیمت انواع غذا ساز باتوجه به مواردی چون برند و امکانات آن تعیین می‌شود. محصولاتی که در بالا خدمتتان معرفی کردیم همه طیف قیمتی اعم از گران و ارزان را شامل می‌شود. شما می‌توانید باتوجه به بودجه‌ی خود بهترین مدل را خریداری کنید. توجه داشته باشید هیچ جنس ارزانی بی‌حکمت نیست و ممکن است کارایی لازم را برای شما نداشته باشد لذا در هنگام خرید تمام موارد را بسنجید و سپس اقدام به خرید غذا ساز کنید.

در ادامه مطلب غذا ساز چی بخرم؟ دعوت می‌کنیم ۲۰ مدل از محبوب‌ترین محصولات موجود در بازار را مشاهده کنید. قابل ذکر است تمامی مدل‌های زیر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. (در صورت ناموجود شدن محصولات زیر از مدل‌های مشابه دیدن فرمایید)

۱.غذاساز بوش مدل MCM3501M

غذاساز بوش مدل MCM3501M

مدل MCM3501M جزو بهترین غذا ساز های موجود در بازار است. جنس بدنه و تیغه ها از استیل بادوام ساخته شده و باتوجه به قدرت موتور بالایی که دارد در سریع ترین زمان ممکن اقدام به خرد کردن انواع مواد غذایی میکند. لازم به ذکر است  این مدل جزو پرفروش ترین مدل های بازار است و دارای امتیاز ۵ از ۵ میباشد. شما میتوانید این مدل را به صورت آنلاین از لینک زیر خریداری کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۷۵ × ۲۲۰ × ۲۶۰ سانتی‌متر
  • جنس ظرف خردکن: پلاستیک
  • حجم ظرف خردکن: ۲.۳
  • وزن: ۳.۷ گرم
  • دارای پیمانه اندازه‌گیری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.غذاساز سایا مدل CFP-110

غذاساز سایا مدل CFP-110

توان این غذا ساز ۶۰۰ وات است و جنس بدنه ی آن از باکیفیت ترین پلاستیک ساخته شده است. از قطعات همراه این غذا ساز میتوان به مواردی چون ؛ قطعه آبمیوه گیری، قطعه آب مرکبات گیری، تیغه خرد کن، تیغه خمیر زن، صفحه خامه زن، صفحه مخصوص رنده، پارچ مخلوط کن، کاردک پلاستیکی اشاره کرد.

در پاسخ به سوال غذا ساز چی بخرم مدل سایا میتواند پاسخی درست برای سوال شما باشد. قیمت این مدل بسیار اقتصادی میباشد و باتوجه به قابلیت های فوق العاده ای که دارد، بهترین گزینه برای خرید است.

مشخصات

  • جنس ظرف خردکن: پلاستیک
  • امکانات آماده سازی غذا: خمیر زن
  • تعداد دیسک رنده: ۴
  • حجم ظرف خردکن: ۱.۵

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.غذاساز گوسونیک مدل GSB-890

غذاساز گوسونیک مدل GSB-890

غذاساز گوسونیک مدل GSB-890 جزو پرفروش ترین های بازار است این مدل دارای قابلیت های نظیر خمیرزن، رب و پوره ساز و … میباشد. تیغه های دستگاه از جنس استیل ساخته شده و بسیار تیز میباشد. این مدل دارای عملکرد توربو بوده که منجر به افزایش هرچه بیشتر قدرت موتور میشود. اکثر خریداران از کیفیت و ظاهر این محصول تعریف و تمجید کرده اند و تنها نقطه ضعف آن را قیمت بالای آن میدانند. شما میتوانید مشخصات و همچنین نظرات خریداران را در لینک زیر مشاهده کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۵۰x250x350 سانتی‌متر
  • وزن: ۲.۶ گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • دارای عملکرد خرد کردن

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.غذاساز بوش مدل MC812M853G

غذاساز بوش مدل MC812M853G

در ادامه مطلب غذا ساز چی بخرم؟ پیشنهاد چهارم ما مدل MC812M853G ساخت برند معروف بوش است. این مدل دارای توان ۱۲۵۰ وات میباشد و عملکرد فوق العاده ای در آماده سازی مواد غذایی دارد. این مدل دارای دیسک های رنده دو طرفه با سایز و برش متفاوت میباشد و از این حیث به بهترین شکل ممکن اقدام به خرد و مخلوط کردن مواد غذایی میکند.

مشخصات

  • ابعاد: ۴۳۰x250x300 سانتی‌متر
  • وزن: ۶ گرم
  • قسمت های پلاستیکی فاقد BPA میباشند
  • دیسک های رنده دو طرفه با سایز و برش متفاوت
  • دارای خردکن کوچک آسیاب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.غذاساز کنوود مدل FDM307SS

غذاساز کنوود مدل FDM307SS

از قابلیت های این غذا ساز میتوان به مواردی چون آبمیوه گیری، مخلوط کن با پارچ شیشه ایی، آسیاب، خردکن، همزن، رندهای مختلف، آب مرکبات گیری، دارای موتور قدرتمند، فن خنک کننده موتور، مصرف برق استاندارد و … اشاره کرد. جنس بدنه تمام استیل میباشد و توان مصرفی دستگاه ۱۰۰۰ وات است. قابل ذکر است این مدل قابلیت شستشو قطعات در ماشین را دارا میباشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۶۶x250x146 سانتی‌متر
  • جنس تیغه: تیتانیوم
  • توان: ۱۰۰۰ وات
  • جنس بدنه: استیل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.غذاساز مولینکس مدل FP-821

غذاساز مولینکس مدل FP-821

مولینکس یکی دیگر از بهترین غذاساز های موجود در بازار است. این مدل دارای دو صفحه فلزی جهت رنده و برش بوده و دارای اقلامی چون ظرف غذاساز ۳ لیتری، رنده ریز و درشت، چیپس ساز نازک و ضخیم میباشد. قابل ذکر است این غذاساز قابایت استفاده همزمان از غذاساز و مخلوط کن را دارا میباشد. توان دستگاه ۱۰۰۰ وات و ظرفیت مخلوط کن ۱.۲ لیتر میباشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۴۰x220x330 سانتی‌متر
  • وزن: ۶.۵ گرم
  • اقلام همراه محصول: کاردک
  • خمیرزن پلاستیکی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.غذا ساز گوسونیک مدل GFP-890

غذا ساز گوسونیک مدل GFP-890

این غذا ساز دارای پایه ضد لغزش میباشد و جنس پارچ مخلوط کن از شیشه ساخته شده است. موتور آن دو سرعته بوده و جنس تیغه از استیل تهیه شده است. این مدل ۹ کاره بوده و شامل مواردی چون؛ مخلوط کن، آسیاب، رنده، آبمیوه گیری، آبمرکبات گیری، همزن، خورد کن ریز و درشت، ورز دادن، حل کردن مواد میباشد. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • طول سیم: ۰.۶ سانتی متر
  • توان: ۵۰۰ وات
  • ظرفیت مخلوط کن: ۲
  • تعداد دیسک رنده: ۳

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.غذاساز کنوود مدل FDM 786

غذاساز کنوود مدل FDM 786

ظرفیت این  مخلوط کن ۱.۵ لیتر است و دارای ۴ دیسک رنده میباشد. جنس ظرف خردکن از پلاستیک ساخته شده و همچنین دارای پایه های ضد لغزش است. این مدل قابلیت خمیر زن را دارا بوده و باتوجه به جنس شیشه ای پارچ به آسانی قابل شستشو میباشد. قابل ذکر است جنس تیغه ها از استیل ضد زنگ میباشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۵۵۰x350x390 سانتی‌متر
  • وزن: ۵ گرم
  • سایر ویژگی‌ها: قفل ایمنی
  • طول سیم: ۱ سانتی متر
  • توان: ۱۰۰۰ وات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.غذاساز مولینکس مدل FP211

غذاساز مولینکس مدل FP211

در پاسخ به سوال غذا ساز چی بخرم این مدل با دارا بودن توان مصرفی ۵۰۰ وات و همچنین دیسک ها و تیغه هایی تیز بهترین انتخاب برای خرید میباشد. موتور این دستگاه دارای عملکرد توربو (Turbo) بوده و دو سرعته میباشد. باتوجه به جنس استیل تیغه ها و سایر اقلام امکان شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی وجود دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۰۰x250x250 سانتی‌متر
  • وزن: ۱.۲ گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • دارای خردکن برای تهیه انواع سالاد ها

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.غذا ساز مولینکس مدل FP7367RT

غذا ساز مولینکس مدل FP7367RT

ظرفیت این مخلوط کن ۱.۵ لیتر و توان مصرفی آن ۱۰۰۰ وات است. این دستگاه قابلیت استفاده همزمان از مخلوط کن و غذاساز را دارا میباشد و باتوجه به قفل ایمنی درب بسیار امن است. توجه داشته باشید این غذاساز دارای پایه های ضدلغزش بوده و در هر سطح صافی قرار میگیرد. همچنین امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی نیز وجود دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۳۰×۲۲۰×۳۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۶.۷ گرم
  • تعداد دیسک رنده: ۲
  • حجم ظرف خردکن: ۳

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.غذاساز گلاوا مدل GB100

غذاساز گلاوا مدل GB100

مدل GB100 دارای تنظیمات دو سرعته بوده و همچنین از قدرت ۵۰۰ وات برخوردار است. قیمت محصول نسبت به سایر مدل های موجود ارزان تر میباشد. در پاسخ به سوال غذا ساز چی بخرم؟ اگر در بحث بودجه محدودیت دارید این مدل انتخاب مناسبی برای شما محسوب می شود. امتیاز این مدل ۴ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • طول سیم: ۱ سانتی متر
  • توان: ۵۰۰ وات
  • توضیحات تیغه: چهار لبه و سری شافت فلزی
  • تعداد تنظیمات سرعت: دو سرعته

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.غذاساز بوش مدل MC812M865

غذاساز بوش مدل MC812M865

مدل MC812M865 ساخته برند بوش می باشد. کیفیت ساخت و کارکرد این مدل بسیار بالا بوده و باتوجه توان بالایی که دارد در سریع ترین زمان ممکن هرآنچه که در فرآیند آشپزی میخواهید را انجام می دهد. جنس بدنه ی این مدل تمام از پلاستیک باکیفیت ساخته شده وباتوجه به قابلیت جدا شدن قطعات شستشوی آن آسان است.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۰۰x250x430 سانتی‌متر
  • توان: ۱۲۵۰ وات
  • طول سیم: ۱ سانتی متر
  • جنس بدنه: پلاستیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.غذاساز مولینکس مدل FP_824H

غذاساز مولینکس مدل FP_824H

غذاساز مولینکس مدل  FP_824H جزو مدل های نسبتا گران اما باکیفیت بازار است. اکثر خریداران از کیفیت ساخت و همچنین طراحی این غذاساز رضایت داشته اند و باتوجه به امتیاز بالایی که دارد از ارزش خرید خوبی برخوردار می باشد. شما می توانید اطلاعات بیشتر این کالارا در لینک زیر مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به سفارش آنلاین آن کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۳۰x280x430 سانتی‌متر
  • وزن: ۵.۱ گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • حجم ظرف خردکن : ۳ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.غذاساز بایترون مدل BMR-5000

غذاساز بایترون مدل BMR-5000

غذاساز بایترون دارای توان ۸۰۰ وات بوده و برای طبخ انواع غذا مورد استفاده قرار میگیرد. این مدل هر آنچه که از بهترین غذا ساز انتظار دارید را دارا بوده و تنها نفطه ضعف آن قیمت بالای آن است. شما می توانید از این مدل برای درست کردن پوره و … استفاده کنید. امتیاز کالا ۵ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰۰*۲۰۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱.۵ گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • توان: ۸۰۰ وات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.غذاساز تکنو مدل Te-850

غذاساز تکنو مدل Te-850

این غذا ساز دارای ؛ خردکن، مخلوط کن، آسیاب و خمیر زن میباشد. جنس بدنه از استیل ساخته شده و باتوجه به قدرت ۸۰۰واتی که دارد در سریع ترین زمان ممکن اقدام به آماده سازی غذا میکند. این محصول دارای امتیاز ۵ از ۵ میباشد. جهت مشاهده قیمت و نظرات خریداران وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۴۰۰x250x230 سانتی‌متر
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • امکانات ظاهری: پایه ضد لغزش
  • توان: ۸۰۰ وات
  • طول سیم: ۱ سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.غذاساز بوش مدل mcm3501m

غذاساز بوش مدل mcm3501m

غذاساز بوش مدل mcm3501m از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و دارای قابلیت های بی شماری می باشد. شما با خرید این محصول به آشپزی خود سرعت می دهید و همچنین در وقت و زمان خود صرفه جویی می کنید. جهت مشاهده مشخصات و قیمت این مدل وارد سایت زیر شوید. امتیاز این کالا ۵ از ۵ ارزیابی شده و اکثر خریداران از خرید خود احساس رضایت داشته اند.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۶۰x220x375 سانتی‌متر
  • وزن: ۳.۷ گرم
  • طول سیم: ۱ سانتی متر
  • توان: ۸۰۰ وات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.غذاساز مولینکس مدل FP 247127

غذاساز مولینکس مدل FP 247127

توان این غذاساز ۸۰۰ وات بوده و ظرفیت مخلوط کن۱.۸ محاسبه شده است. ای مدل دارای قابلیت جدا شدن قطعات بوده و شستشوی آن آسان است.در پاسخ به سوال غذا ساز چی بخرم؟ این مدل باتوجه به امکاناتی که دارد جزو بهترین گزینه های موجود در بازار محسوب می شود.

مشخصات

  • توان: ۸۰۰ وات
  • ظرفیت مخلوط کن: ۱.۸
  • حجم ظرف خردکن: ۲.۴
  • امکانات ظاهری: پایه ضد لغزش

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.غذاساز پاناسونیک مدل MK-F800

غذاساز پاناسونیک مدل MK-F800

این مدل پاناسونیک از قیمت بالایی برخوردار بوده اما باتوجه به امکاناتی که دارد کاملا ارزش هزینه ای که پرداخت می کنید را دارا می باشد. از امکانات برشی متعدد گرفته تا قابلیت خشک کردن سبزی را دارا می باشد. امتیاز این مدل ۵ از ۵ ارزیابی شده و جزو بهترین مدل های بازار محسوب می شود.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۶۳ × ۴۳۷ × ۲۵۹ سانتی‌متر
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • دارای سبد خشک کردن سبزی
  • جنس تیغه: استیل ضدزنگ

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحات چرخ گوشت چی بخرم و قهوه ساز برقی دیدن کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *