بهترین ساعت هوشمند امیزفیت در سال ۲۰۲۲

بهترین ساعت هوشمند‌ امیزفیت جایگاه خود را در دنیای ساعت‌های هوشمند به عنوان گجتی با قیمت‌های رقابتی بازکرده است. این برند با عملکرد‌های ورزشی گوناگون مانند نظارت بر پارامتر‌های سلامت در حین فعالیت بدنی و ردیابی تمرین، ارزیابی خستگی و… دیتا‌های بسیار مفیدی را به کاربران خود انتقال می‌دهد.

آیا می خواهید بهترین ها را داشته باشید؟ آیا شما علاقه مندید بدانید کدام ساعت های هوشمند برای شما مناسب تر میباشند؟ از مقاله ما با عنوان ساعت هوشمند چی بخرم؟ دیدن کنید! برای کسانی که می‌خواهند ساعت‌های هوشمند عالی اما با هزینه کمتری داشته باشند، پیشنهاد میکنیم مقاله ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان را مطالعه فرمایید.

ساعت هوشمند‌ امیزفیت ساخت کجاست؟

ساعت‌های هوشمند‌ امیزفیت توسط شرکت چینی Zepp Health صاحب دو برند Amazfit و Zepp تولید می‌شوند. نام Zepp در ایران چندان شناخته شده نیست، زیرا تا سال ۲۰۱۸ Zepp یک شرکت مستقل مستقر در کالیفرنیا بود و متخصص در تولید حسگر‌های بیومتریک و الگوریتم‌های داده برای دستگاه‌های ورزشی. Huami چینی Zepp را خرید و سپس نام تجاری آن را تغییر داد. در نتیجه این شد که امروزه Zepp Health در بین ۵ تولیدکننده برتر ساعت هوشمند در جهان قرار دارد و با برند‌های Zepp (ساعت هوشمند لوکس) و Amazfitدر جایگاه اپل و سامسونگ قرار گرفته است.

ساعت‌های هوشمند‌ امیزفیت مقرون به صرفه و باکیفیت

امیزفیت در سال‌های اخیر مجموعه‌های مختلفی از ساعت‌های هوشمند مقرون به صرفه که بسیاری از نیاز‌های کاربران را پوشش داده است را تولید و عرضه کرده است.

از لحاظ قیمت، ساعت‌های هوشمند امیزفیت تقریباً میان‌رده هستند، با قیمت‌هایی که از یک میلیون شروع می‌شوند و به حدود ۳میلیون می‌رسند، محصولاتی بسیار جذاب، با کیفیت ساخت بالا و عملکرد‌های پیکربندی مطلوب خودنمایی می‌کنند. گران‌ترین نمونه‌ها Amazfit GTR، GTS و T-Rex هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

طراحی و جنس

محصولات امیزفیت از نظر طراحی بسیار دقیق هستند و خطوطی را ارائه می‌دهند که اگرچه یادآور مدل‌های هستند که دیگر کلاسیک شده‌اند، اما شخصیت خاص خود را دارند و بسیار چشم نواز می‌باشند، به خصوص مدل‌های GTR و T-Rex.

بند‌های ساعت قابل تعویض هستند و از سیلیکون، پارچه یا مواد دیگر ساخته می‌شوند.

ساعت‌های هوشمند‌ امیزفیت دارای صفحه نمایش OLED، می‌باشند و می‌توانید پس‌زمینه یا شماره‌گیر را مطابق با سبکی که بیشتر دوست دارید سفارشی‌سازی کنید. برخی از این واچ فیس‌ها قبلاً در حافظه گوشی ذخیره شده‌اند و برخی دیگر را می‌توان از طریق برنامه Zepp (برنامه قبلی Amazfit) دانلود و نصب کنید.

مدل‌های ابتدایی‌ امیزفیت (بییپ)

بیپ‌ها از جمله اولین محصولات ارائه شده توسط‌امیزفیت هستند. با طراحی مربعی و نوک‌های گرد که یادآور ساعت‌های اپل هستند جزء مدل‌های ساده این برند به شمار ‌می‌روند اما مطمئناً برای کسانی که برای اولین بار وارد دنیای ساعت‌های هوشمند می‌شوند می‌تواند جالب باشد. آنها باتوجه به قیمتی که دارند جزء بهترین‌های بازار محسوب می‌شوند. عملکرد‌های اختصاص یافته به تناسب اندام را دارند و در مقایسه با سایر مدل‌ها، سری Bip دارای بیش از ۶۰ برنامه تمرینی، علاوه بر نظارت بر خواب، مقاومت در برابر آب تا ۵۰ متر و… از امکانات بسیار خوبی برخوردار می‌باشند.

قابلیت‌های ساعت هوشمند‌ امیزفیت

در این بخش به عملکرد‌ها و ویژگی‌های کلی ساعت‌های هوشمند‌امیزفیت، به ویژه نرم‌افزار، سنسور‌ها، عملکرد‌ها و برنامه‌های مختلف موجود در مدل‌های مختلف می‌پردازیم.

سیستم عامل (OS)

در اواخر سال ۲۰۲۱، سیستم عامل ساعت‌های هوشمند‌ امیزفیت به سیستم عامل Zepp تبدیل شد که در GTR ۳ Pro، GTR ۳ و GTS ۳ جدید (با برخی اشکالات) در دسترس بود. این سیستم عامل مبتنی بر کد منبع باز FreeRTOS است که توسط آمازون پذیرفته و پشتیبانی می‌شود. در مدل‌های قبلی، سیستم عامل Amazfit به جای آن نصب شده بود که در مقابل، ۱۰ برابر فضای نرم‌افزار جدید را اشغال می‌کند. سیستم عامل Zepp یک سیستم عامل عالی برای نظارت بر سلامت است، به ویژه هنگامی که با حسگر‌های زیستی پیشرفته‌ای که Zepp در ساعت‌های هوشمند خود ادغام می‌کند، سینک شود. علاوه بر این، تمام ساعت‌های هوشمند‌امیزفیت که این سیستم عامل را در نسخه اول خود دارند، انیمیشن‌ها را بسیار روان ارائه می‌دهند.

برنامه‌های کاربردی

محصولات‌ امیزفیت بر خلاف مدل‌های اولیه نسبت به اتصال به تلفن‌های همراه محدودتر می‌باشند، حداقل برای آن‌هایی که به تلفن هوشمند متصل می‌شوند، اپ استور زپ نمی‌تواند با فروشگاه‌های گوگل یا اپل رقابت کند، اما مطمئناً وضعیت در آینده تغییر خواهد کرد. در هر صورت، می‌توانید از برخی برنامه‌های ابری محبوب مانند Spotify، Apple Health، Relive، Runkeeper، TrainingPeaks و Strava استفاده کنید همچنین در سال ۲۰۲۲ برنامه کنترل GoPro HERO۹ Black معرفی خواهد شد.

نوتیفیکیشن

مدل‌های Bip، GTS، GTR، T-Rex و Neo به شما این امکان را می‌دهند که اطلاعات را از طریق بلوتوث از تلفن هوشمند خود دریافت کرده و آن را روی صفحه نمایش ساعت، همراه با یک سیگنال لرزشی (ویبره)، نمایش دهید.

تماس‌های بلوتوثی

برای مدل‌های GTS و GTR موجود است، می‌توانید مستقیماً از دفترچه تلفن خود با امکان فرمان صوتی تماس بگیرید.

دستیار صوتی

از طریق اتصال به اینترنت می‌توانید به ویژگی‌های الکسا حتی برای مدل اقتصادی Amazfit Band دسترسی داشته باشید. با این ویژگی می‌توانید اخبار را بخوانید، اطلاعات بخواهید و به موسیقی گوش دهید. همچنین تمام ویژگی‌های کلاسیک نرم‌افزار آمازون حتی وقتی اتصال قطع شود، به صورت آفلاین برای کنترل ساعت در دسترس شما خواهد بود.

موسیقی

می‌توانید از عملکرد‌های بلوتوث برای اتصال به هدفون‌های بی‌سیم و گوش دادن به آهنگ‌های ذخیره شده در حافظه دستگاه استفاده کنید. پخش‌کننده موسیقی را می‌توان در حین تمرین و عملکرد‌های اضافی نیز استفاده کرد. این ویژگی در مدل‌های اولیه و Amazfit T-Rex موجود نیست.

اکسیژن‌رسانی خون

در همه مدل‌ها موجود است، سیستمی که SpO۲ را در بدن شما تشخیص می‌دهد و هر خطر سلامتی را در طول تمرین گزارش می‌کند.

نظارت بر خواب

این ویژگی نیز در همه مدل‌ها موجود است، در صورت سینک شدن با برنامه، می‌توان مراحل مختلف خواب خود را ردیابی کرد و کیفیت زندگی‌تان را بهبود دهید.

تپش قلب

پایش نوری ضربان قلب در همه مدل‌ها موجود است که در طول تمرینات فشرده و برای تعیین بهبود عملکرد بسیار مفید است. در مدل Amazfit T-Rex، نظارت می‌تواند در طول روز ثابت باشد.

ارزیابی سلامت PAI

PAI مخفف Personal Activity Intelligence، یعنی نظارت بر فعالیت‌های شخصی شده است. در همه مدل‌ها و در نسخه پیشرفته‌تر T-Rex موجود است، با تلاقی داده‌های جمع‌آوری‌شده از طریق یک الگوریتم پیچیده، نمایه خاصی را در رابطه با وضعیت سلامتی شما در طول هفته تعیین می‌کند. امتیاز PAI همچنین سن، وزن و جنسیت کاربر را در نظر می‌گیرد که اگر بتواند سطح خود را حداقل ۱۰۰ امتیاز حفظ کند، توسط ساعت به عنوان یک فرد فعال در سطح فیزیکی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، در غیر این صورت در معرض امتیاز پایین‌تری قرار می‌گیرد. ساعت هوشمند Amazfit نکات مفیدی را در اختیار کاربر قرار می‌دهدتا امتیاز خود را افزایش دهید تا به منطقه حداکثر سلامت قلبی و تنفسی برسد. این کد با در نظر گرفتن شاخص PAI توسعه یافته است، که به دنبال نتایج مطالعه تناسب اندام HUNT، به مدت ۲۸ سال بر روی حدود ۳۹۰۰۰ نفر انجام شده است. قابل ذکر است PAI Amazfit در برخی از ساعت‌های هوشمند شیائومی نیز موجود است.

پیک بیتس

این الگوریتم اختصاصی Amazfit داده‌های شناسایی شده را برای حداکثر جذب اکسیژن (VO۲ Max)، زمان بازیابی کامل، شدت تمرین و اثر تمرین به عنوان ورودی می‌گیرد. دو امتیاز از ۰ تا ۵ را برای هر نوع تمرین، هوازی و بی‌هوازی محاسبه می‌کند و بدهی اکسیژن را که تفاوت بین حجم اکسیژن مصرفی در محل کار و در حالت استراحت است را تشخیص می‌دهد.
تمام این داده‌ها برای ساعت هوشمند مورد نیاز است تا بسته به واکنش به آموزش استفاده‌کننده از ساعت هوشمند Amazfit، زمان بازیابی‌ایده‌آل از ۰ تا ۴ روز را به کاربر نشان دهد.
این الگوریتم با نظارت بر مصرف اکسیژن کاربر، مقدار مورد نیاز برای تمرینات شدید را نیز تخمین می‌زند و ورزشکار را از نظر ظرفیت هوازی در سطحی از صفر (بسیار ضعیف) تا ۷ (بسیار عالی) رتبه‌بندی می‌کند.

برنامه‌های آموزشی

با توجه به مدل و سیستم عامل متفاوت هستند. محصولات اصلی دارای ۱۲، از جمله دویدن، شنا، پیاده روی سریع، گام شمار ساده و بسیاری دیگر هستند. مدل‌های اخیر سری GTR و GTS فراتر از صد‌ها برنامه مختلف هستند تا تجربه تناسب اندام شما را کاملاً شخصی‌سازی کنند.

معرفی بهترین مدل ها

در ادامه دعوت می‌کنیم لیستی از بهترین ساعت‌های هوشمند‌ امیزفیت را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن ساعت‌های زیر از مدل‌های مشابه این برند محبوب دیدن فرمایید)

۱.ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini بند سیلیکونی

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini بند سیلیکونی

یکی از بهترین ساعت های هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini است. این مدل دارای ویژگی هایی چون؛ فناوری‌های مکان‌یابی GPS قابلیت Bluetooth و حس‌گر سنجش اکسیژن خون (SPO۲) را دارا میباشد. این مدل از اندروید ۵ و بالاتر ، iOS نسخه ۱۰ و بالاتر پشتیبانی می‌کند.

مشخصات

  • مناسب برای: آقایان و بانوان
  • نوع کاربری: رسمی، روزمره، ورزشی
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بند: سیلیکون

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro بند سیلیکونی

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro بند سیلیکونی

جنس بند این ساعت هوشمند امیزفیت از سیلیکون و نوع قفل آن سگکی است. این مدل دارای امکاناتی چون فناوری‌های مکان‌یابی، ژیروسکوپ (Gyro)، سنجش اکسیژن خون (SPO۲)، شتاب‌سنج و … میباشد. سیستم عامل ساعت اندروید بود و تنها ا زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • مناسب برای: آقایان و بانوان
  • نوع کاربری: روزمره، ورزشی
  • فرم صفحه: گرد
  • جنس بدنه: پلی کربنات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U Pro Global بند سیلیکونی

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U Pro Global بند سیلیکونی

یکی دیگر از بهترین ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U Pro Global است. فرم صفحه آن مستطیلی بوده و جنس بند از سیلیکون باکیفیت ساخته شده است. ویژگی هایی چون؛ فناوری‌های مکان‌یابی، بلوتوث و وای فای و گام شمار در این ساعت دیده میشود. نقطه قوت این مدل حسگر های بی شمار آن است. که عبارتند از: ژیروسکوپ (Gyro)، سنجش اکسیژن خون (SPO۲)، سنجش نور محیط، شتاب‌سنج (Accelerometer)، قطب‌نما (Compass) این مدل بدون شک جزو بهترین های بازار است.

مشخصات

  • مناسب برای: آقایان و بانوان
  • نوع کاربری: رسمی
  • روزمره: ورزشی
  • وزن: ۳۱ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Global بند سیلیکونی

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Global بند سیلیکونی

اندازه صفحه نمایشی این ساعت هوشمند امیزفیت ۱.۶۹ است و دارای رزولوشن صفحه نمایش ۲۸۰x۲۴۰ می‌باشد. تراکم پیکسلی صفحه نمایش ۲۱۸ پیکسل بر اینچ بوده که در نوع خود بسیار قابل قبول است. ویژگی هایی چون مکان‌یابی، بلوتوث و سنجش اکسیژن در این ساعت دیده می‌شود. قابل ذکر است این مدل از اندروید ۵ و بالاتر ، iOS نسخه ۱۰ و بالاتر پشتیبانی می‌کند.

مشخصات

  • مناسب برای: آقایان و بانوان
  • نوع کاربری: روزمره
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بدنه: سیلیکون

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 Global بند سیلیکونی

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 Global بند سیلیکونی

فرم صفحه این ساعت هوشمند امیز فیت به شکل مربع است و جنس بدنه ی آن از آلومینیوم ساخته شده است. جنس بند سیلیکون بوده و دارای سگک می‌باشد. قابلیت‌های این ساعت هوشمند عبارتند از کنترل سطح اکسیژن خون و فناوری‌های مکان‌یابی و … نوع صفحه نمایش اصلی AMOLED و اندازه صفحه نمایش ۱.۶۵ است. قابل ذکر است رزولوشن صفحه نمایش ۳۴۸x۴۴۲ بود و دارای تراکم پیکسلی ۳۴۱ می‌باشد. این مدل از IOS ۱۰ و بالاتر Android ۵.۰ و بالاتر پشتیبانی می‌کند.

مشخصات

  • مناسب برای: آقایان و بانوان
  • نوع کاربری: رسمی، روزمره، ورزشی
  • عرض قاب: ۱۰ میلی متر
  • وزن: ۵۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 2e بند سیلیکونی

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 2e بند سیلیکونی

در ادامه ی معرفی بهترین ساعت هوشمند امیزفیت به مدل پرفروش GTR 2e میرسیم. فرم صفحه این ساعت برخلاف مدل های دیگر این شرکت گرد است. جنس بدنه کاملا آلومینیوم می‌باشد و از بند سیلیکون بهره میبرد. نوع صفحه نمایش اصلی AMOLED و دارای رزولوشن صفحه نمایش ۴۵۴x۴۵۴ بوده که از تراکم پیکسلی ۳۲۶ برخوردار است. دیگر ویژگی های این مدل عبارتند از: فناوری‌های مکان‌یابی: GPS، حسگر هایی چون ژیروسکوپ (Gyro)، سنجش اکسیژن خون (SPO۲)، سنجش نور محیط، شتاب‌سنج (Accelerometer)، شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)، فشارسنج (Barometer) گام شمار و … قابل ذکر است این مدل با سیستم عامل android ورژن ۵ به بالا و ios ورژن ۱۰ به بالا با نصب نرم افزار zepp سازگار است.

مشخصات

  • مناسب برای: آقایان
  • نوع کاربری: رسمی، روزمره
  • ابعاد قاب: ۴۶.۴x۴۶.۴x۱۰.۷ میلی‌متر
  • وزن: ۳۲ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 3 Pro بند چرمی

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 3 Pro بند چرمی

جنس بدنه آلومینیوم و جنس بند از چرم ساخته شده است. این مدل دارای فناوری‌های مکان‌یابی GLONASS و سیستم عامل: WatchOS میباشد. با اندروید ۷ یا ios ۱۱ به بالا سازگار است و  ظرفیت باتری آن تا۴۵۰ میلی آمپر ساعت را پشتیبانی می‌کند. قابل ذکر است این مدل قابلیت پاسخ به مکالمه و مشاهده نوتیفیکیشن ها و پیامک ها را دارا می‌باشد.

مشخصات

  • نوع کاربری: رسمی، روزمره، ورزشی
  • وزن: ۳۲ گرم
  • فرم صفحه: دایره
  • جنس شیشه: معدنی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-rex 2 smartwatch

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-rex 2 smartwatch

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-rex 2 smartwatch برای آقایان و بانوان مناسب است. نوع کاربری بیشتر جنبه ی ورزشی دارد تا روزمره اما در این مورد تصمیم گیرنده خود شمایید. این مدل با هردو سیستم عامل IOS و اندروید کاملا سازگار است. مانند اکثر محصولات این شرکت بند این مدل هم از سیلیکون ساخته شده است.

مشخصات

  • مناسب برای: آقایان و بانوان
  • نوع کاربری: روزمره و ورزشی
  • فرم صفحه: دایره
  • جنس بدنه: پلیمر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 3 بند سیلیکونی

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 3 بند سیلیکونی

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 3 جزو پرفروش ترین مدل های بازار است. این ساعت از شیشه Gorilla Glass +SR و جنس بدنه آلومینیومی ساخته شده است. تراکم پیکسلی صفحه نمایش ۳۲۶ پیکسل بر اینچ است و دارای فناوری‌های مکان‌یابی A-GPS است. سیستم عامل این ساعت  WatchOS و با  اندروید ۷.۰ یا بالاتر، iOS ۱۲ یا بالاتر کاملا سازگار است. قابل ذکر است ظرفیت باتری ۴۵۰ میلی آمپر می‌باشد.

مشخصات

  • مناسب برای: آقایان و بانوان
  • نوع کاربری: رسمی، روزمره، ورزشی
  • ابعاد قاب: ۴۵.۸×۴۵.۸×۱۰.۸ میلی‌متر
  • فرم صفحه: دایره

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 3 بند سیلیکونی

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 3 بند سیلیکونی

این مدل دارای ویژگی هایی چون وزن ۲۴.۴ گرم، جنس شیشه Gorilla Glass DX+، جنس بدنه آلومینیوم، صفحه نمایش اصلی: Ultra HD AMOLED و تراکم پیکسلی صفحه نمایش ۴۵۰x۳۹۰ پیکسل بر اینچ را دارا می‌باشد. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • مناسب برای: آقایان و بانوان
  • نوع کاربری: رسمی، روزمره، ورزشی
  • قطر قاب: ۸.۸ میلی‌متر
  • عرض قاب: ۸ میلی متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 2 بند سیلیکونی

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 2 بند سیلیکونی

نوع صفحه نمایش این ساعت هوشمند امیزفیت  AMOLED  و اندازه آن ۱.۳۹ می‌باشد. همچنین دارای رزولوشن صفحه نمایش ۴۵۴x۴۵۴ و از تراکم پیکسلی صفحه نمایش ۳۲۶ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. این مدل دارای فناوری‌های مکان‌یابی GPS و حسگر های مختلفی چون؛ سنجش اکسیژن خون (SPO۲)، شتاب‌سنج (Accelerometer)، شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)، قطب‌نما (Compass) است.

مشخصات

  • این مدل برای آقایان و بانوان مناسب است
  • نوع کاربری آن رسمی، روزمره، ورزشی
  • ابعاد قاب ۴۶x۴۶ میلی‌متر
  • قطر قاب:۱۰ میلی‌متر میباشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.ساعت هوشمند امیزفیت مدل Neo بند سیلیکونی

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Neo بند سیلیکونی

اگر جزو طرفداران ساعت های کاسیو هستید، این مدل بهترین انتخاب برای شماست. این مدل دارای حسگر های شتاب‌سنج  و شمارنده ضربان قلب و دارای گام شمار می‌باشد. نوع باتری لیتیوم بوده و ظرفیت آن ۱۶۰ میلی آمپر ساعت است. جهت اطلاعات بیشتر وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • مناسب برای: آقایان و بانوان
  • نوع کاربری: روزمره و ورزشی
  • ابعاد قاب: ۴۰۳x۴۱۰ میلی‌متر
  • قطر قاب: ۳۰ میلی‌متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro

مشخصات

  • ظاهر فوق العاده زیبا
  • نوع کاربری: روزمره و ورزشی
  • ابعاد قاب: ۹.۶۵ × ۳۶.۴۹ × ۴۴.۱۲
  • وزن: ۳۲.۲ گرم گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U Pro بند سیلیکونی

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U Pro بند سیلیکونی

مشخصات

  • این مدل دارای حسگرهای زیر میباشد.
  • سنجش نور محیط
  • شتاب‌سنج (Accelerometer)
  • شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)
  • فشارسنج (Barometer)

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS GLOBAL بند سیلیکونی

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS GLOBAL بند سیلیکونی

مشخصات

  • جنس بدنه از آلومینیوم ساخته شده است.
  • جنس بند سیلیکون میباشد.
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • نوع صفحه نمایش اصلی AMOLED

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

هدف ما تهیه یک راهنمای کامل برای خرید ساعت‌های هوشمند‌ امیزفیت برای مبتدیان بود، بنابراین تحقیقات گسترده‌ای انجام دادیم و صد‌ها مدل از ساعت هوشمند amazfit مختلف را با هم مقایسه کردیم. عواملی مانند قیمت، نظرات کاربران، کیفیت مونتاژ، جنس و همچنین بسیاری از جزئیات دیگر در نظر گرفتیم. اگر فکر می‌کنید لیست ما می‌تواند بهبود یابد، لطفاً از طریق بخش تماس باما در ارتباط باشید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *