بهترین روش برداشتن ابرو چیست؟

ابزار های لازم جهت برداشتن ابرو با بهترین و اصولی ترین روش

گزینه های مختلفی برای برداشتن ابرو وجود دارد از جمله موچین، تیغ، اپیلاسیون و اصلاح با نخ ؛کدام گزینه بهتر است؟ به دلیل روش های مختلف برای برداشتن ابرو انتخاب بهترین گزینه می تواند کمی پیچیده باشد. اما، قبل از اینکه بخواهیم بهترین روش برداشتن ابرو را به شما عزیزان معرفی کنیم، ابتدا اجازه دهید نقاط قوت و ضعف هر یک از روش ها را بررسی کنیم.


۱. اپیلاسیون

اپیلاسیون معمولاً شامل یک ماده چسبناک است و با پخش آن بر روی ناحیه مورد نظر انجام میشود. اپیلاسیون سریع و ارزان، موهای شما را برای ۶ تا ۸ هفته به خوبی مرتب و تمیز نگه می دارد. بهترین ویژگی؟ موهای شما بهتر از قبل رشد می کند. با این حال، اپیلاسیون یکی از دردناک ترین روش های شناخته شده است موجب التهاب شدید، درد و قرمزی موقتی میشود. ناحیه اطراف ابروها ممکن است تا روز بعد از اپیلاسیون قرمز بماند. اگر آستانه درد شما به میزان قابل توجهی بالا است، اپیلاسیون به دلیل روند سریع و اثربخشی طولانی مدت قطعاً ارزشش را دارد .

خرید موبر از دیجی کالا

۲. اصلاح با نخ

این روش باستانی و خاورمیانه ای نه تنها شگفت انگیز است بلکه یک روش بسیار موثر است. شبکه نخ ها در هماهنگی کامل برای به دام انداختن یک رشته ابرو و کشیدن آن از فولیکول خود اقدام می کنند. شاید اینکار ترسناک به نظر برسد، اما به شما اطمینان می دهیم که اصلا اینگونه نیست. (شاید بار اول کمی برایتان سخت باشد) کسانی که حداقل ۳بار اینکار را انجام داده اند این واقعیت را تضمین می کنند که با هر جلسه درد کمتری متحمل میشوند. نه تنها این روش بسیار کارآمد و ارزان است بلکه بدون عوارض پس از اصلاح تورم و حساسیت و قرمزی است. ابروهای شما تقریباً ۶ تا ۱۰ هفته تمیز و مرتب میشوند.

خرید نخ آرایشی از دیجی کالا

۳.موچین

بسیاری معتقدند برداشتن ابرو با موچین یک روش بی عیب و نقص است که می توان به راحتی آن را در خانه انجام داد. اما اصلا، اینطور نیست. براشتن ابرو با موچین نیاز به صبر، توجه به جزئیات و شهود هنری اساسی دارد. اگرچه اینکار وقت گیر و نسبتاً چالش برانگیز است اما در نهایت راحت ترین و انعطاف پذیرترین روش است . بنابراین، اگر شما یک آرایشگر نسبتاً ماهر هستید، این روش برای شما مناسب است.

خرید موچین از دیجی کالا

۴.تیغ

به هیچ وجه نمی توان انکار کرد که برداشتن ابرو با تیغ کارآمدترین و راحت ترین روش است. اما باید بدانید این روش خیلی بی عیب و نقص هم نیست. تیغ تنها موهای بالای پوست را تمیز میکند و فولیکول مو را هدف قرار نمی دهد و باعث می شود موها درشت تر و ضخیم تر شوند. همچنین، اگر حرفه ای نباشید ممکن است بالای ابرویتان دچار جراحت شود. همچنین تعویض مکرر تیغه می تواند یکی از روش های گران قیمت برای براداشتن ابرو تلقی شود. در ادامه به شما میگوییم بهترین روش برداشتن ابرو چیست؟ همراه ما باشید.


انتخاب بهترین روش

بهترین روش برداشتن ابرو چیست؟ اپیلاسیون و نخ بهترین گزینه است. این دو روش هم مقرون به صرفه هستند و هم به بهترین شکل ممکن ابرو های شما را بر میدارند، همچنین مدت زمان طولانی خیال شما را از تمیز کردن ابرو راحت میکنند. علیرغم اینکه این دو روش درد نسبتا بالایی دارند، می توان گفت چند دقیقه درد به چند هفته ابروهای تمیز و زیبا می ارزد. در جایگاه دوم موچین قرار میگیرد، زیرا اگرچه این روش نیاز به برخی تکنیک ها دارد، اما بسیار موثر است و در مدت زمان نسبتا خوبی ابروهای شما را تمیز نگه میدارد. در مورد تیغ، هیچ جایگاهی قائل نیستیم و به نظر ما اصلا روش اصولی محسوب نمیشود.

امیدواریم از خواند مطلب بهترین روش برداشتن ابرو لذت برده باشید. در صورت هرگونه انتقاد و پیشنهاد میتوانید در قسمت تماس با ما نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. سایت تپ سنج از نظرات شما برای بهبود محتوای صفحات استفاده خواهد کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *