خرید بهترین استند لوازم آرایشی؛ ارزان و باکیفیت [۲۰مدل منتخب]

دیگه وقتش رسیده به میز آرایشی‌تان سر و سامان دهید و لوازم مختلف آرایشی را در جای مخصوص خود قرار دهید. اینکار علیرغم اینکه فضای میزتان را خلوت می‌کند، باعث می‌شود دسترسی به لوازم مورد نیازتان راحت‌تر شود و هر وسیله‌ی آرایشی را در جای مشخصی از استند یا همان جای لوازم آرایشی خود قرار دهید. همراه ما باشید تا بهترین استند‌های لوازم آرایشی را خدمتتان معرفی کنیم.

استند لوازم آرایشی چیست؟

استند آرایشی وسیله‌ای کاربردی و کوچک است که تشکیل شده از محفظه‌های مختلف دایره‌ای، استوانه‌ای و مستطیلی است. هر کدام از این محفظه‌ها محل قرارگیری لوازم مختلفی چون؛ براش، رژلب، کرم‌ها و… می‌باشد. این وسیله به میز آرایش شما نظم می‌دهد. با خرید یک جا لوازم آرایشی دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن یک وسیله زمین و آسمان را زیرو رو کنید. توجه داشته باشید قیمت انواع استند آرایشی آنقدر مناسب است که ارزش ر‌هایی از این همه بی‌نظمی و نامرتبی را داشته باشد.

انواع استند لوازم آرایشی

استند‌های آرایشی انواع مختلفی دارند. از مدل‌های فانتزی گرفته تا نمونه‌های رومیزی و‌ایستاده. شما می‌توانید با توجه به فضای اتاق و بودجه‌ی خود اقدام به خرید مدل موردنظر کنید. در ادامه چند مدل محبوب را ب اختصار توضیح می‌دهیم.

استند لوازم آرایشی فانتزی: همانطور که از نامش پیداست این مدل‌ها جنبه‌ی فانتزی دارند و برای نوجوانان مناسب است. طرح این استند‌ها معمولاً دارای اشکال کارتونی و بامزه است. در صورتی که علاقمند به مدل‌های فانتزی هستید، همراه ما باشید تا چند جا آرایشی فانتزی خدمتتان معرفی کنیم.

استند لوازم آرایشی رومیزی: این مدل مناسب کسانی است که نمی‌خواهند فضای زیادی از اتاقشان اشغال شود و صرفاً می‌خواهند بخش کوچکی از فضای اتاق را به لوازم آرایشی اختصاص دهند. تنوع در خرید مدل‌های رومیزی بسیار زیاد است، شما می‌توانید بین طیف وسیعی از محصولات مدل منتخب‌تان را خریداری کنید.

استند لوازم آرایشی‌ایستاده: مدل های‌ایستاده مناسب کسانی است که لوازم آرایشی زیادی دارند و همچنین اتاقشان فضای لازم برای قرار دادن آن را دارد. مدل های‌ایستاده برای آرایشگاه بسیار مناسب و کاربردی است. قابل ذکر است قیمت استند های‌ایستاده به نسب سایر مدل‌ها بیشتر است.

برسی موارد ظاهری

ظاهر انواع استند لوازم آرایشی معمولاً یکسان است. عمده تفاوتی که در مدل‌های مختلف وجود دارد ابعاد و جنس آن است. رایج‌ترین جنس استند پی وی سی است زیرا دوام و وزن مناسبی دارد. قابل ذکر است جنس‌هایی مانند پلاستیک و‌ام دی اف نیز در بازار وجود دارند که بسته به سلیقه و کاربردتان می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

انتخاب رنگ استند کاملاً سلیقه‌ای است و این خود شما هستید که در این باره تصمیم می‌گیرید. پیشنهاد می‌کنیم رنگ جا آرایشی را با توجه به رنگ اتاق و میزتان انتخاب کنید. محبوب‌ترین رنگ‌های بازار عبارتند از؛ صورتی، سفید، قهوه‌ای (رنگ چوب).

مدل‌های شیشه‌ای

استند لوازم آرایشی شیشه‌ای بهترین انتخاب است زیرا فضای داخل جعبه را می‌توانید مشاهده کنید و نیاز نیست مدام کشو‌ها را باز و بسته کنید. منظور ما از مدل‌های شیشه‌ای جنس استند نیست بلکه قابل مشاهده بودن فضای داخل است. برخی مدل‌ها از پلاستیک ساخته شده‌اند و در برابر ضربه مقاوم هستند.

بهترین انتخاب برای خرید استند لوازم آرایشی مدل‌های شیشه‌ای است زیرا نسبت به لوازم آرایشی‌تان کاملاً اشراف دارید و می‌توانید داخل باکس را مشاهده کنید. پیشنهاد ما

مدل های چوبی

استند لوازم آرایشی چوبی جزو مدل های پرطرفدار است. گرچه محتویات داخل استند مانند مدل های شیشه ای مشخص نیست اما برخی از دختران باتوجه به نوع دکوراسیون اتاق خود خرید مدل های چوبی را ترجیح میدهند. اغلب استندهای چوبی از ام دی اف باکیفیت ساخته شده اند و بسیار زیبا و شیک میباشند.

از کجا بخرم؟

استند لوازم آرایشی از کجا بخرم؟ شما می‌توانید انواع استند‌ها را از فروشگاه‌های لوازم آرایشی و همچنین آنلاین شاپ‌های معتبر خریداری کنید. توجه داشته باشید استند باید از متریال استاندارد تهیه شده باشد زیرا محل قرار‌گیری لوازم بهداشتی است. از آنجایی که لوازمی مانند براش با پوست شما در تماس است باید به بهداشتی بودن استند توجه کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتماً از فروشگاه معتبر اقدام به خرید جا آرایشی کنید.

قابلیت سرهم کردن

برخی از بهترین استند‌های لوازم آرایشی قابلیت سرهم کردن دارند. این قابلیت زمانی به کار شما می‌آید که نمی‌خواهید از همه بخش‌های مختلف استند استفاده کنید. شما می‌توانید هر بخشی که به آن نیاز ندارید را از آن جدا کنید و در صورتی که بعداً به کارتان آمد محفظه را در مکان مشخص خود به آسانی نصب کنید.

آیا استند‌های خانگی با مدل‌های آرایشگاهی متفاوت است؟

تنها تفاوتی که وجود دارد اندازه‌ی آن است. از آنجایی که معمولاً در آرایشگاه‌ها لوازم متعددی وجود دارد، استند باید فضای لازم برای قرارگیری تمام وسیله‌ها مانند قیچی، ابزار اصلاح، لوازم آرایشی و… را داشته باشد. در صورتی که برای آرایشگاه خود قصد خرید استند لوازم آرایش دارید پیشنهاد می‌کنیم به جای خرید چند مدل کوچک مدلی با ابعاد بزرگ خریداری کنید تا تمام وسایل در مکانی مشخص قرار گیرد، اینگونه دسترسی برای همکاران‌تان آسان‌تر است.

معرفی برند‌ها

محبوب‌ترین مارک‌های استند لوازم آرایشی را برند‌هایی چون؛ هلو کیتی، چیکا، پیور درم، جویل، زد وان، نیازشاپ، ماییلدا، ویت، ویکتوریا سکرت، آلتین آی، گارد، سالن تک، اس‌ای وی، کیس تشکیل می‌دهند. تمام برند‌های معرفی شده جزء مطرح‌ترین تولیدکنندگان در این زمینه هستند و کیفیت بسیار بالایی را ارائه می‌دهند.

قیمت

قیمت استند لوازم آرایشی از ۲۰هزارتومان به بالا می‌باشد. هر چقدر ابعاد و قابلیت‌های محصول بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید نگاهی به لوازم آرایشی‌تان بیندازید و به نسبت تعداد لوازم، مدلی مناسب با اندازه‌ی کاربردی‌تان را خریداری کنید. همچنین برند محصول در قیمت استند جا آرایشی تأثیر‌گذار است به طور مثال محصولات برند فدک بالای ۵۰۰هزار تومان قیمت دارند.

در ادامه دعوت می‌کنیم ۲۰ مدل از محبوب‌ترین استند‌های جا لوازم آرایشی موجود در بازار را مشاهده کنید. شما می‌توانید قیمت محصول مورد نظرتان را در سایت پذیرنده مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن هر کالا از مدل‌های مشابه آن دیدن فرمایید)

۱.استند لوازم آرایشی مدل MA

استند لوازم آرایشی مدل MA

استند لوازم آرایشی مدل MA از جنس پلاستیک سخت تهیه شده و بسیار بادوام می‌باشد. این مدل دارای دوازده محفظه کوچک و چهار محفظه ی متوسط و بزرگ برای قرارگیری انواع لوازم آرایشی می‌باشد. امتیاز این کالا ۷.۹ از ۵ ارزیابی شده و جزو پرفروش ترین استند های موجود در بازار است. اگر میخواهید به انواع لوازم آرایشی مانند براش ها، مدادها و … نظم دهید هم اکنون اقدام به خرید این محصول کاربردی کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۸*۲۲*۱۲ میلی‌متر
  • جنس: باکیفیت
  • مناسب انواع لوازم آرایشی
  • بسیار بادوام

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.استند لوازم آرایشی چیکا مدل ۳۶۰

استند لوازم آرایشی چیکا مدل 360

این استند لوازم آرایشی دارای ۱۷ محفظه شفاف جهت قرار گیری لوازم آرایشی می‌باشد. از آیتم های مختلف در قسمت بالایی گرفته تا چهار کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالایی باعث شده است این مدل جزو برترین استندهای موجود در بازار باشد. مرتب بودن و در درسترس بودن همیشگی وسایل و پیدا کردن راحت لوازم آرایشی از نقاط مثبت این کالا محسوب می‌شود. امتیاز این محصول ۴.۸ از ۵ ارزیابی شده است و جزو مدل های منتخب است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰ × ۲۵ میلی‌متر
  • جای لوازم آرایشی
  • با طراحی لوکس و زیبا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.استند لوازم آرایشی مدل CS03 مجموعه ۳ عددی

استند لوازم آرایشی مدل CS03 مجموعه 3 عددی

این استند لوازم آرایشی دارای ۱۶ محفظه بزرگ و کوچک بوده و همچنین دارای باکس مخصوص مداد و سایر لوازم آرایشی می‌باشد. کیفیت ساخت این محصول بسیار بالا بوده و باتوجه به جنس شفافی که دارد در سریع ترین زمان امکان دسترسی به تمام وسایل آرایشی امکان پذیر است. امتیاز این محصول ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده است واکثر خریداران قیمت مناسب آن را جزو نقاط مثبت آن دانسته اند. اگر دنبال خرید بهترین استند لوازم آرایشی هستید، در خرید این محصول شک نکنید.

مشخصات

  • شامل ۳ عدد استند لوازم آرایشی
  • استند رژ ۲۰ خانه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.استند لوازم آرایشی مدل fs1

استند لوازم آرایشی مدل fs1

استند لوازم آرایشی مدل fs1 از جنس چوب ساخته شده است و دارای جلوه ای فانتزی و دخترانه می‌باشد. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می‌کنید این استند دارای یک کشو و دو محفظه ی مجزا برای قرارگیری انواع لوازم آرایشی و اکسسوری های مختلف است. اکثر خریداران نفظه قوت این کالا را شکل ظاهری آن دانسته اند و همچنین بیش از ۱۲۰ نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده‌اند. توجه داشته باشید این مدل دارای رنگ بندی نیز می‌باشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۷.۳×۸.۶×۱۲.۸ میلی‌متر
  • مقاوم
  • سهولت در استفاده
  • بسیار کاربردی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.استند لوازم آرایشی مدل Ro01

استند لوازم آرایشی مدل Ro01

ابعاد این استند لوازم آرایشی متوسط بوده و فضای زیادی از میز شما را اشغال نمی‌کند. جنس کالا از پلاستیک شفاف و بادوام ساخته شده و باتوجه به تعداد محفظه های ریز و درشتی که دارد برای قرارگیری انواع لوازم آرایشی انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. امتیاز این کالا ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده است که به خودی خود گویای کیفیت این محصول است. توجه داشته باشید این مدل فاقد کشو و محفظه ی در دار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۴x13x10 میلی‌متر
  • بسیار کاربردی
  • ظاهر بدون رنگ
  • مناسب انواع لوازم آرایشی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.استند لوازم آرایش آینه دار مدل FK2B

استند لوازم آرایش آینه دار مدل FK2B

این استند لوازم آرایش دارای آینه می باشد و باتوجه به تعداد محفظه های زیادی که دارد برای قرار دادن انواع مداد، براش و … انتخاب مناسبی است. شما میتوانید این استند را در گوشه ای از میز آرایش خود قرار دهید و نظم چشم گیری به انواع وسایل آرایشی‌تان بدهید. امتیاز این کالا ۴.۷ از ۵ ارزیابی شده است و طیف وسیعی ازکاربران آینه دار بودن این استند را جزو نقاط مثبت و کاربردی آن ارزیابی کرده‌اند.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۳*۲۲*۲۴ میلی‌متر
  • همراه با آینه
  • مناسب روی میز
  • قیمت مناسب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.استند لوازم آرایشی چوب ارا مدل قلب

استند لوازم آرایشی چوب ارا مدل قلب

استند لوازم آرایشی چوب ارا مدل قلب دارای جلوه ای فانتزی و ساختاری ساده می‌باشد. این مدل دارای حفره های ریز و درشت برای قرارگیری انواع براش، لاک و مداد می‌باشد. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می‌کنید تنوع در حفره ها به قدری زیاد است که تمام وسایلی که نیاز به دسترسی سریع دارند را پوشش می‌دهد. امتیاز این کالا ۴.۲ از ۵ ارزیابی شده است و جزو مدل های قیمت مناسب بازار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۵۰x170x70 میلی‌متر
  • مناسسب براش
  • مناسب لاک
  • مناسب مداد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.استند لوازم آرایش مدل Cosmetic همراه با ۲۰ عدد دستمال مرطوب پاک کننده آرایش

استند لوازم آرایش مدل Cosmetic همراه با 20 عدد دستمال مرطوب پاک کننده آرایش

مدل Cosmetic بدون شک بهترین استند لوازم آرایشی است. این مدل دارای ابعادی متوسط و بسیار جادار می‌باشد. سه عدد کشو و محفظه های مختلف ریز و درشت باعث می‌شود تمام وسایل آرایشی که نیاز به دسترسی سریع به آن ها دارید همواره در دسترس شما باشند. این مدل دارای امتیاز ۴.۸ از ۵ می‌باشد و به دلیل دارا بودن سه عدد کشویی که دارد مناسب برای قرار دادن انواع اکسسوری های چون دستبند، انگشتر و … می باشد. امتیاز این کالا ۴.۵ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • ۱۵*۱۵*۲۴ میلی‌متر
  • نظم دهی به لوزام آرایشی
  • همراه با ۲۰ عدد دستمال مرطوب پاک کننده آرایش
  • بسیار باکیفیت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.استند لوازم آرایشی مدل ۰۶

استند لوازم آرایشی مدل 06

استند لوازم آرایشی مدل ۰۶ یکی از جادار ترین محصولات موجود در این لیست است. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می‌کنید این مدل دارای انواع و اقسام محفظه ها با ابعاد ریز و درشت است. از کشوها میتوانید برای قرار دادن اکسسوری ها و از محفظه ها ی بالایی برای قرار دادن براش و مداد استفاده کنید. اگر شما نیز جزو خانم هایی هستید که نمیدانید با کوهی از لوازم آرایشی‌تان چه کنید این استند نظم خیره کننده ای به انواع وسایل شما می‌دهد. امتیاز این کالا ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده و جزو پرفروش ترین استندهای موجود در بازار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۴x14x30 میلی‌متر
  • استند آرایشی ۶ کشو لارج
  • ۲کشو بزرگ
  • ۲ کشو عریض و باریک
  • ۲ کشو کوچک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.استند لوازم آرایشی مدل BH9804

استند لوازم آرایشی مدل BH9804

این استند لوازم آرایشی دارای ابعادی نسبتا کوچک و محدود است. اگر فقظ برای نظم دادن به بخش محدودی از وسایل آرایشی‌تان نیاز به استند دارید این مدل باتوجه به ساختار و همچنین ابعادی که دارد انتخاب مناسبی است. قیمت این محصول بسیار اقتصادی و ارزان می‌باشد و برای قرار دادن انواع براش ها و مداد های آرایشی انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. قابل ذکر است جنس این کالا از پلاستیک مقاوم و شفاف ساخته شده است.

مشخصات

  • ابعاد: ۹ × ۷.۵ × ۷.۵ میلی‌متر
  • تولید شده از بهترین موادشفاف و مقاوم
  • مقاوم و سبک
  • ساده و شیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.استند لوازم آرایشی مدل g1

استند لوازم آرایشی مدل g1

اگر دنبال خرید استند لوازم آرایشی فانتزی هستید، این محصول دقیقا همان چیزی است که میخواهید. با مراجعه به لینک زیر از دیگر رنگ های این مدل دیدن کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۵x7x10 میلی‌متر
  • استند لوازم آرایشی فانتزی
  • دارای طیف رنگی متنوع
  • مناسب روی میز

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.استند لوازم آرایشی چوبی مدل سه طبقه

استند لوازم آرایشی چوبی مدل سه طبقه

مشخصات

  • ابعاد: ۱۲*۱۲*۱۳ میلی‌متر
  • جنس: ام دی اف
  • بسیار کاربردی
  • دارای باکس های متنوع

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.استند لوازم آرایش کیان مدل ۳۹۱ به همراه پاپیون

استند لوازم آرایش کیان مدل 391 به همراه پاپیون

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰*۲۴ میلی‌متر
  • مناسب برای کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی
  • ابعاد پاپیون مگنتی ۸*۸
  • رنگ سفید

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.استند لوازم آرایشی نیازشاپ کد NS901

استند لوازم آرایشی نیازشاپ کد NS901

اگر لوازم آرایشی زیادی دارید خرید این استند را به شما پیشنهاد میکنیم زیرا فضای بسیار زیادی دارد و از کشو ها میتوانید برای اکسسوری هایی چون دستبند نقره زنانه را در آن قرار دهید.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۱x12x15 میلی‌متر
  • ساخته شده از چوب درجه یک
  • دارای محفظه ها در اندازه های مختلف جهت انواع لوازم آرایش
  • طراحی مناسب برای قرار دادن روی میز آرایش

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.استند لوازم آرایشی مدل ME 200

استند لوازم آرایشی مدل ME 200

مشخصات

  • ابعاد: ۲۴x18x7 میلی‌متر
  • جنس محصول عالی
  • مناسب برای انواع لوازم آرایشی
  • سبک و بادوام

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.استند لوازم آرایشی مدل ph

استند لوازم آرایشی مدل ph

مشخصات

  • ابعاد: ۱۷.۵*۱۳.۵*۷.۵ میلی‌متر
  • استند دارای بیست خانه برای نگهداری رژ لب
  • بدنه شفاف
  • مدل پی اچ

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.استند لوازم آرایشی کمند سازه مدل SL-k

استند لوازم آرایشی کمند سازه مدل SL-k

اگر دنبال خرید بهترین استند لوازم آرایشی هستید، خرید این محصول را به شما پیشنهاد میکنیم. جنس محصول تهیه شده از برنج و شیشه می باشد و از دوام بسیار بالایی برخوردار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰x15x16 میلی‌متر
  • جنس:‌ برنج و شیشه
  • بهترین گزینه برای هدیه
  • بسیار شیک، ظریف و زیبا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.استند لوازم آرایشی مدل a01

استند لوازم آرایشی مدل a01

مشخصات

  • ابعاد: ۱۳*۱۳*۱۰ میلی‌متر
  • ضد خش
  • مقاوم
  • ارزان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.استند لوازم آرایشی مدل sh024

استند لوازم آرایشی مدل sh024

مشخصات

  • ابعاد: ۲۸x22x28 میلی‌متر
  • دارای رنگ سفید
  • کاربردی برای انواع لوازم آرایشی
  • رنگ تیره

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۰.استند لوازم آرایشی مدل Lux box

استند لوازم آرایشی مدل Lux box

یکی از بهترین استند لوازم آرایشی موجود در بازار همین مدل است. از قابلیت ویژه ه ی این محصول میتوان به قابل استفاده بودن برای لوازم تحریر اشاره کرد.

مشخصات

  • ابعاد: ۸x8x12 میلی‌متر
  • استند لوازم آرایشی
  • دارای چهار بخش مجزا
  • تنها رنگ های طلایی و نقره ای دارای آبکاری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

در این مطلب تمام مواردی که باید قبل از خرید بهترین استند لوازم آرایشی به آن توجه کنید را مورد برسی قرار دادیم. شما می‌توانید باتوجه به بودجه‌ای که برای خرید این وسیله در نظر گرفته‌اید مدل دلخواهتان را خریداری کنید. در صورتی که در مورد محصولی خاص سؤال دارید از طریق بخش نظرات آن را با ما مطرح کنید. همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی خواهند کرد.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. ضمن به اشتراک گذاشتن این راهنمای خرید از شما دعوت می‌کنیم از صفحه خرید سشوار و قیچی ابرو نیز دیدن کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *