۶ مدل اسباب بازی بیلیارد مناسب کودکان در سنین مختلف

یکی از محبوب‌ترین وسایل برای سرگرمی کودکان، اسباب بازی بیلیارد است این ابزار سرگرمی کاملاً مشابه با نمونه‌های واقعی اما با ابعاد کوچک‌تر است. در این مطلب قصد داریم ۶مدل از پرفروش‌ترین‌های بازار را خدمت شما کاربران محترم معرفی کنیم. همراه ما باشید.

قبل از خرید اسباب بازی بیلیارد به این نکات توجه کنید

ابعاد: اندازه‌ی اسباب بازی بیلیارد به نسبت مدل‌های واقعی بسیار کوچک‌تر است و باتوجه به سن و سال کودک از ارتفاع و ابعاد متفاوتی برخوردار است. قبل از خرید مدل دلخواهتان حتماً به ابعاد اسباب بازی توجه داشته باشید، زیرا اگر میز بیلیارد از جثه‌ی کودکتان بزرگتر و یا کوچک‌تر باشد، کارایی لازم را نخواهد داشت و کودک دلبند شما از بازی کردن با آن لذت نخواهد برد. لذا پیشنهاد می‌کنیم در وهله‌ی اول ابعاد میز را مورد ارزیابی قرار دهید و سپس باتوجه به میزان قد کودک اقدام به خرید اسباب بازی بیلیارد کنید.

جنس: یکی دیگر از مواردی که باید قبل از خرید بهترین اسباب بازی بیلیارد به آن توجه کنید، جنس محصول است. رایج‌ترین جنس در ساخت انواع اسباب بازی‌های کودکانه پلاستیک است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که هر پلاستیکی استاندار‌های خاص خود را دارد و این موضوع برای اسباب بازی‌های کودکانه از اهمیت بیشتری برخوردار است، زیرا کودک شما مدام با آن در تماس است و در صورتی که پلاستیک استفاده شده از متریالی با درجه کیفی استاندارد ساخته نشده باشد، ممکن است برای سلامتی او بسیار خطرناک باشد. (قبل از خرید اسباب بازی بیلیارد از دوام پلاستیک بکار برده شده مطمئن شوید و حتماً به استاندار‌های بین‌المللی و مورد تأیید در روی بسته‌بندی توجه لازم را داشته باشید)

طراحی: ظاهر اسباب بازی بیلیارد کاملاً مشابه با نمونه‌های واقعی است و تنها تفاوت آن در اندازه است. همانطور که می‌دانید بیلیارد سبک‌های متفاوتی دارد لذا اگر می‌خواهید به صورت حرفه‌ای به کودک خود بیلیارد را آموزش دهید، حتماً سراغ مدل‌هایی با نزدیک‌ترین تشابه با نمونه‌های واقعی بروید تا در فرآیند آموزش دچار مشکل نشوید. لازم به ذکر است امروزه انواع میز‌های بیلیارد مخصوص بچه‌ها با نمونه‌های واقعی جز در ابعاد کوچک‌تر تفاوت مشهودی ندارند.

وزن: بدون شک وزن اسباب بازی بیلیارد باید تا حد امکان سبک و قابل حمل باشد. معمولاً کودک‌ها علاقه‌ی زیادی به جابه جا کردن اسباب بازی‌های خود دارند و از این حیث بسیار مهم است که بیلیارد از وزن سبکی برخوردار باشد تا کودک در حمل آن دچار مشکل خاصی نشود. لازم به ذکر است وزن این اسباب بازی معمولاً ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰گرم است.

کیفیت ساخت: مگر می‌شود کیفیت ساخت کالایی اهمیت نداشته باشد؟ گرچه تشخیص کیفیت ساخت اسباب بازی بیلیارد در خرید آنلاین می‌تواند کار دشوار به نظر برسد اما نگاه به قسمت نظرات خریداران می‌تواند کمک شایانی در تصمیم‌گیری هرچه بهتر شما در خرید اسباب بازی بیلیارد کند. لذا پیشنهاد می‌شود قبل از خرید مدل دلخواهتان حتماً نظرات را با دقت بخوانید و سپس اقدام به خرید کالای مورد نظرتان کنید.

رده سنی: در بسته‌بندی انواع اسباب بازی‌ها، رده‌ی سنی کودک مشخص شده است. اسباب بازی‌هایی که دارای قطعات کوچک و قابل جدا شونده می‌باشند نیاید توسط کودک زیر سه سال مورد استفاده قرار بگیرید زیرا خطر بلعیدن آن‌ها وجود دارد. از شما والدین عزیز خواهشمندیم این موضوع را در اولویت خرید خود قرار دهید تا برای کودک شما در حین استفاده از بازی آسیبی وارد نشود. توجه! اسباب بازی بیلیارد برای کودکان زیر ۳سال توصیه نمی‌شود.

قیمت: قیمت اسباب بازی بیلیارد بسته به نوع جنس و سبک (اسنوکر و… ) متفاوت می‌باشد. در ادامه لیستی از مقرون به صرفه‌ترین و باکیفیت‌ترین بیلیارد‌های مخصوص کودکان را خدمت شما کاربران عزیز معرفی کرده‌ایم. قیمت محصولات زیر از ۶۰هزارتومان به بالا می‌باشد. برای مشاهده قیمت روز کالا‌های معرفی شده به سایت پذیرنده‌ی آن مراجعه فرمایید.

در ادامه دعوت می‌کنیم لیستی از بهترین اسباب بازی‌های بیلیارد موجود در بازار را مشاهده فرمایید. برای مشاهده‌ی اطلاعات و همچنین قیمت روز هر محصول به سایت آن مراجعه فرمایید. (سایت تپ سنج هیچگونه مسئولیتی در قبال کالا‌های معرفی شده ندارد)

۱.اسباب بازي بيليارد مدل بن تن كد ۰۰۴۱

اسباب بازي بيليارد مدل بن تن كد 0041

این اسباب بازی بیلیارد، دارای ابعادی نسبتاً کوچک بوده و کاملاً مطابق با نمونه های واقعی ساخته شده است. جنس دسته و بدنه از پلاستیک می‌باشد و از دوام بسیار بالایی برخوردار است. این بازی برای سرگرمی و مهارت های کودک طراحی شده و دارای امتیاز ۴ از ۵ می‌باشد. جهت مشاهده قیمت و خرید آنلاین این کالا وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد کالا: ۳۲۰x۲۲۰x۳۲۰ میلی‌متر
  • کیفیت ساخت بالا
  • مناسب کودکان
  • رنگ آبی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.اسباب بازی بیلیارد مدل bi-li47

اسباب بازی بیلیارد مدل bi-li47

اسباب بازی بیلیارد مدل bi-li47 دارای وزن سبکی و ابعاد متوسط است. سبک این اسباب بازی ورزشی بوده و برای تقویت مهارت های فردی کودک طراحی و ساخته شده است. اکثر خریداران از کیفیت این کالا رضایت داشته‌اند و بیش از ۵۰نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده‌اند.

مشخصات

  • ابعاد کالا: ۳۸۰x۲۶۰x۴۰ میلی‌متر
  • وزن: ۲۵۰ گرم
  • سبک بازی: ورزشی
  • وزن بسته‌بندی: ۲۵۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.اسباب بازی بیلیارد مدل ۸۸۱۸

اسباب بازی بیلیارد مدل 8818

اگر به دنبال خرید بهترین اسباب بازی بیلیارد مطابق با نمونه های واقعی هستید، در خرید این مدل درنگ نکنید. کیفیت ساخت کالا بسیار بالا ارزیابی شده و باتوجه به ابعاد مناسبی که دارد، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند، اگر به تقویت مهارت های هوشی و خلاقیت کودک خود فکر می‌کنید، این اسباب بازی گزینه ای ایده آل می باشد. جهت مشاهده مشخصات بیشتر وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد کالا: ۶۵۰x۳۹۰x۱۵۰ میلی‌متر
  • سبک بازی: ورزشی
  • وزن بسته‌بندی: ۱۵۰۰
  • مشابه نمونه های حرفه ای

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.میز بیلیارد اسباب بازی مدل ۶۶۶۶۲

میز بیلیارد اسباب بازی مدل 66662

یکی دیگر از بهترین اسباب بازی های بیلیارد موجود در بازار مدل ۶۶۶۶۲ است. این مدل علی‌رغم قیمت ارزانی که دارد از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. ابعاد محصول نسبتاً کوچک بوده و برای سرگرمی و تفریح کودکان در سنین مختلف طراحی شده است. اکثر خریداران طراحی این کالا را جزء نقاط مثبت آن ارزیابی کرده اند.

مشخصات

  • ابعاد کالا: ۳۳۰*۲۲۰*۶۵ میلی‌متر
  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • سبک بازی: ابزار
  • کیفیت ساخت بالا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.اسباب بازی بیلیارد کد ۲۳۵۰

اسباب بازی بیلیارد کد 2350

این اسباب بازی برخلاف مدل های دیگر که قالباً از جنس پلاستیک ساخته شده بودند، این مدل چوبی بوده و دارای ابعادی نسبتاً بزرگ است. باتوجه به این که در ساخت این اسباب بازی از نمونه های واقعی الهام گرفته شده است، برای تقویت مهارت های ورزشی کودک گزینه ای مناسبی محسوب می‌شود. توجه داشته باشید، وزن این مدل نسبت به نمونه های پلاستیکی کمی سنگین تر است.

مشخصات

  • ابعاد کالا: ۶۳۰x۳۶۰x۳۰ میلی‌متر
  • وزن: ۱۲۰۰ گرم
  • جنس: چوب
  • کیفیت ساخت بسیار بالا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.اسباب بازی میز بیلیارد تنگجیا مدل Billiards 628-05A

اسباب بازی میز بیلیارد تنگجیا مدل Billiards 628-05A

و در آخر مدل Billiards 628-05A بهترین اسباب بازی بیلیارد چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ کیفیت ساخت است. این مدل دارای سطحی موکتی، کاملا مشابه با نمونه های واقعی ساخته شده و دارای دو عدد چوب، دوعدد رست اسپایدر و پانزده عدد توپ می‌باشد. قیمت این مدل نسبت به سایر مدل های معرفی شده کمی بالاتر است اما باتوجه به کیفیت ساختی که دارد، از ارزش خرید بالایی برخوردار می باشد.

مشخصات

  • ابعاد کالا: ۱۷۰×۶۵۰×۳۷۰ میلی‌متر
  • وزن: ۱۲۰۰ گرم
  • سبک بازی: ورزشی
  • ابعاد بسته‌بندی: ۵۰×۷۶۰×۳۸۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جمع‌بندی

در این مطلب تمام مواردی که باید قبل از خرید اسباب بازی بیلیارد به آن توجه کنید را مورد برسی و ارزیابی قراردادیم. در آخر از شما سروران گرامی دعوت می‌کنیم انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق بخش تماس باما مطرح کنید.

امیدواریم این مطلب در خرید اسباب بازی بیلیارد به شما کمک کرده باشد. در صورت تمایل میتوانید از صفحات اسباب بازی دستگاه پوز و قطار اسباب بازی دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *